martes, 1 de septiembre de 2009

Petita presentació....

Hola a tots!!

Sé que hi ha molts que ja coneixeu el Món del Baba's, i això deu ser pq m'encanta parlar-ne i vosaltres m'escolteu!! Per la resta, aquí faig una mica d'introducció d'aquest Món.

El Baba's va sorgir de la meva imaginació quan necessitava pintar formes i colors alegres i divertits. Però el Baba's no podia estar sol, per tant van anar apereixent tots els seus amics, un rera l'atre. Tots viuen en un món imaginari, però molt real per mi, ja que bull dins meu, i cada trosset que dibuixo i pinto és una finestra on poder admirar tot el Món del Baba's, ple de colors i d'alegria.
Moltes gràcies a tothom que m'escolta, m'ajuda i gaudeix amb aquest Món.

Us presento alguns dels personatges; la papallona Ona i l'abella Bel.

1 comentario:

  1. eh! i els peixos: Pim, Pam, Pum! que! no els presentes?

    ResponderEliminar

Nos interesa mucho tu opinión!!!