miércoles, 16 de diciembre de 2009

Sempre endavant!!!

Hola a tots!!!


Sé que fa molt de temps que no escric, però si no estic escrivint, estic pintant, la qüestió és que, per sort, l'activitat del Món del Baba's no s'atura!! Al contrari, cada cop té més idees i més ganes de crear...!!!! Ara el que falta és temps....


Fa un parell de setmanes vaig estar a la fira del Hobby de Barcelona (a la part de Creativa) i vaig poder agafar idees noves... M'ho vaig passar molt bé. I ara he de trobar temps per posar-les en pràctica. Algunes d'aquestes idees ja han sortit de la meva ment i s'han convertit en objectes reals, que sembla que han agradat molt. Ja us penjaré fotos...


Després vem estar a Nova York una setmana de vacances i potser aquells aires nous, o la suma de tot, i la recàrrega de piles, sembla que ha funcionat...


Aquests dies pinto molt, encàrrecs i fires, i a part, el que vull divertir-me jo fent de les meves.... Vaig a dormir molt tard i abans de les 6 ja estic en marxa, ... És dur, però val la pena... Si vull que el Baba's arribi lluny, m'hi he d'esforçar tot el que pugui!!!!

Una abraçada!!!


SARA

1 comentario:

  1. Ei, menys fires i més actualitzar la web! Ens veiem el diumenge =)

    ResponderEliminar

Nos interesa mucho tu opinión!!!